MA2TA
MA2TA
میتونم یه دوست داشته باشم

 

 

میروم شاید کمی حال شما بهتر شود/میگذارم با خیالت روزگارم

سر شود/از چه میترسی برو دیوانگی های مرا/آنچنان فریادکن

تا گوش عالم کر شود/میروم دیگر نمیخواهم برای هیچ کس/حالت 

غمگین چشمانم ملال آور شود

 

کاش میشد قلب ها آباد بود/کینه و غم ها به دست باد بود/کاش

میشد کاش های زندگی/گم شوند پشت نقاب بندگی/کاش میشد

کاش ها مهمان شوند/در میان غصه ها پنهان شوند/کاش میشد

آسمان غمگین نبود/ رد پای قهر و کین رنگین نبود/کاش میشد روی

خط زندگی/ با تو باشم تا نهایت سادگی

 

میان عابران تنها تر از من هیچ کس نیست/کسی اینجا به فکر این

غریبه در قفس نیست/دلم امشب برای خنده هایت تنگ تنگ

است/فقط در دست های گرم تو مردن قشنگ است

 

وادی عشق است و این جا نیست راه بازگشت/گر ز پا افتادی این

راه را ز سر‌آغاز کن/اشک شبنم شو غبار غم بشوی از این

چمن/خیز و صبح خویش را با چشم تر‌آغاز کن

 

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست/بین من و عشق تو

ولی فاصله ای نیست/گفتم که صبر کن و گوش به من کن/گفتی

که نه باید بروم حوصله ای نیست/پرواز عجب عادت خوبیست ولی

حیف/تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست/گفتی کمی فکر خودم

باشم و آن وقت/جز عشق تو د رخاطر من مشغله ای نیست/رفتی

تو خدا پشت و پناهت به سلامت/بگذار بسوزد دل من مساله ای

نیست

 

 

 

 



به ادامه مطلب بروید لذت ببرید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نوشته شدهسه شنبه 22 شهريور 1390برچسب:, توسط محمد
.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.